[design/2015/mobile_logo_header.png?123]

FAQ - Často kladené otázky

Proč se projekt nazývá KLR@Plzeň?

Název KLR@Plzeň vychází z umístění projektu v ulici Kollárova. Jedná se o poklidnou ulici, která je napojena na dvě důležité tepny Plzně Domažlickou a Klatovskou třídu.

Kolik bytů je součástí projektu?

Součástí šestipatrového bytového domu je 82 bytových jednotek.

Jaké dispozice projekt nabízí?

V projektu najdete všechny typy bytových jednotek, od malometrážních 1+kk až po dva velké byty 4+kk.

Jaká je cena bytových jednotek?

Průměrná cena bytů vychází cca 46.000,-Kč/m2 vč. DPH. Ceny nejmenších bytů 1+kk se pohybují od cca 1,5 mil. Kč včetně DPH. Součástí většiny bytů je také sklep, jehož cena je již zahrnuta v celkové ceně bytu. Kompletní ceník naleznete zde.

Jaký je PENB projektu?

PENB je zkratka pro Průkaz energetické náročnosti budov. Projekt je zařazen v energetické třídě B. Průkaz naleznete zde.

Kdy bude projekt dokončený a na kdy můžu plánovat stěhování?

Zahájení výstavby je naplánováno na jaro 2017, dokončení projektu pak v létě 2018. Následně budou byty připraveny k předání novým vlastníkům.

Budou v domě také komerční prostory (obchody, služby)?

Ne, v projektu se s komerčními prostory nepočítá, nicméně je potřeba upozornit, že v okolí necelého kilometru je vysoká hustota zařízení občanské vybavenosti v čele s 250m vzdáleným obchodním centrem.

Jaké jsou možnosti financování koupě bytu v projektu KLR@Plzeň?

Koupi bytu v projektu KLR@Plzeň je možné financovat prakticky všemi dostupnými prostředky. Hotově, formou finančních produktů (hypoteční úvěry, úvěry ze stavebního spoření, apod.) i formou individuálního platebního kalendáře dle pravidel projektu. Trigema nabízí možnost volby z několika spolupracujících bankovních ústavů. Našimi partnery jsou ČSOB, ČS, Unicredit nebo Hypoteční banka. K vyřízení hypotéky od kterékoli spolupracující banky potřebujete pouze doklad totožnosti a potvrzení o výši příjmů. Všechny ostatní dokumenty týkající se kupované nemovitosti dodá bance Trigema.

Co je součástí bytové jednotky?

Byt je vybaven kvalitativním standardem Trigema Chytré bydlení, který naleznete zde.

Kolik je k dispozici parkovacích míst, případně mám možnost si parkovací místo dokoupit?

Celkem 41 garážovách míst je umístěno přímo v 1.podzemním podlaží bytového domu, dalších 61 venkovních parkovacích stání je situováno ihned vedle bytového domu.

Nebude náš klid a soukromí narušovat okolní doprava?

Projekt je umístěn ve velmi klidné ulici, která je díky okolní zástavbě hlukově odstíněna od dopravních tepen v okolí centra Plzně. Není tudíž potřeba obávat se hluku z blízkého okolí. Umístění projektu naleznete zde.

Jaká je občanská vybavenost v okolí projektu? (Kde je nejbližší škola, školka, zastávka MHD atp.)?

Nejbližší zastávka MHD je „Palackého náměstí“, odkud jedou tramvaje do centra Plzně, jen několik desítek metrů odtud je umístěno Centrální Autobusové nádraží. V docházkové vzdálenosti je například mateřská škola Čtyřlístek nebo Waldorfská škola. Nákupy zajistíte v Plzeň Plaza, jen 250m vzdáleném nákupním centru.

Jaké jsou předpokládané náklady na provoz bytu?

Vzhledem ke zkušenostem z minulých projektů dokážeme již nyní říci, že měsíční náklady na provoz bytu se budou pohybovat okolo 55,- Kč/m2. Přesné vyčíslení však bude známo krátce po kolaudaci jednotlivých bytů.

Má stavba veškerá povolení?

Projekt CHYTRÉ BYDLENÍ KLR@Plzeň má pravomocné územní rozhodnutí k výstavbě bytového domu a probíhá stavební řízení. Termín dokončení je dle harmonogramu naplánován na pozdim/zimu 2018, kdy začneme bytové jednotky předávat novým vlastníkům.

Jak je možné rezervovat byt v projektu KLR@Plzeň?

Na Vámi vybranou bytovou jednotku je možné zadat Ústní rezervaci, aby nedošlo k jejímu prodeji dříve, než-li se definitivně rozhodnete. Tato rezervace je zdarma. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat naše prodejní centrum prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo na tel. 800 340 350 nebo v našem plzeňském prodejním centru v ul. Kollárova, ihned naproti projektu.

Jaká je záruka na bytovou jednotku a jak budu moct uplatnit případnou reklamaci?

Běžná záruční doba je 24 měsíců. Trigema si za kvalitou svých bytů stojí, proto nabízí nadstandardní záruční lhůtu v délce 36 měsíců.

Jak se budou řešit případné reklamace?

Pokud se vyskytnou reklamace, řeší je Trigema bez zbytečného odkladu. S majitelem bytu dohodne postup odstranění závady. Důležitým faktorem při řešení reklamace je ohlášení závady novým majitelem ihned po jejím zjištění a v neposlední řadě také spolupráce s Trigemou – zpřístupnění bytu v dohodnutých termínech.

Kde se můžu o projektu dozvědět ještě více informací?

Veškeré informace o projektu Vám rádi sdělíme osobně na prodejním centru společnosti Trigema na adrese Kollárova 862, 301 00 Plzeň ˇmňň3 – ihned naproti projektu, případně telefonicky na čísle 800 340 350.